Thursday, October 21, 2010

Casa Cartianu - Sat Cartiu, Com Turcineşti


Iata ce am descoperit in Dilema de saptamana trecuta:

"Superb exemplu de arhitectură veche românească (ridicată în 1760 – după cum arată documentele vechii familii a Cartienilor), casa Cartianu este binecunoscută generaţiilor de absolvenţi ai Institutului de Arhitectură „Ion Mincu“, ce i-au admirat macheta în holul facultăţii. Este unul dintre puţinele exemple de arhitectură veche despre care încă pot povesti urmaşii direcţi ai celor care au construit-o. "

Intregul articol scris de Ina Funetan aici:


2 comments:

  1. Te-am descoperit cautand sa cumpar cobza bucovineana ..M-am bucurat ca am gasit informatii folositoare si iti spun ca faci o treaba foarte buna !
    Te voi urmari foarte atent :) pentru ca faci o treaba foarte buna !!!!

    ReplyDelete
  2. Buna! Iti urmaresc articolele si unele mi se par exceptionale si foarte folositoare.Imi place stilul tau de redactare si faptul ca aloci un timp foarte mare articolelor tale,vad ca iti place sa calatoresti si ma bucur pentru ca si mie imi place si datorita acestui site am vizitat foarte multe locuri www.cazareinmoldova.ro.Sper sa iti fie de folos si iti doresc sa scrii foarte multe articole frumoase ca cele precedente.

    ReplyDelete